Probleem:  

De vastleggen-tegel is niet zichtbaar in Outlook. 


Oplossing: 

Het kan zijn dat de invoegtoepassing van de Vastleggen-knop inactief is en/of is uitgeschakeld. Onderstaand de stappen die je kan doorlopen bij beide situaties. Mocht je niet weten welke situatie van jou van toepassing is adviseren we je om te beginnen met het activeren van Profit Communication Center.


Activeren van Profit Communication Center

  1. Ga in Outlook naar Bestand / Opties / Tabblad: Invoegtoepassingen.
  2. Selecteer bij Beheren: COM-invoegtoepassingen en klik op Start.
     
  3. Vink hier de invoegtoepassingen Profit Communication Center aan (zie afbeelding).
    1. Is deze optie al aangevinkt? Vink de optie uit. Klik op OK en vink de invoegtoepassing weer opnieuw aan.
  4. Klik op OK

Mocht de invoegtoepassing uitgevinkt blijven kan het zijn dat de invoegtoepassing is uitgeschakeld. Volg dan de stappen 'Inschakelen van Profit Communication Center' hieronder.


Inschakelen van Profit Communication Center

  1. Open de Opties opnieuw en ga weer naar het tabblad 'Invoegtoepassingen'.
  2. Selecteer bij Beheren: Uitgeschakelde items en klik op Start.
  3. Vink het Profit Communication Center aan en klik op Inschakelen.
  4. Mocht de add-in voor Profit Communication Center niet automatisch geactiveerd worden doorloop dan stap 1 t/m 4 onder het kopje "Activeer Profit Communication Center" hierboven.




Resultaat:

De vastleggen knop is weer beschikbaar in Outlook.