Het komt wel eens voor dat een klant gevoelige informatie doorstuurt in een ticket. Denk aan salaris informatie of teveel informatie over een medewerker (leeftijd, adres, etc.) Als deze informatie niet relevant is kunnen wij dit aanpassen in de ticket door informatie te verwijderen. Maar als het een screenshot of meegestuurde afbeelding betreft kun je deze afbeelding aanpassen:

Hoe pas je de ticket aan?

  1. Ga naar de 3 puntjes bovenaan de ticket en klik op ‘Ticketgegevens bewerken’:
    Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype, lijn

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.
  2. Sla de des betreffende screenshot op of maak hiervan een eigen screenshot.
  3. Blur de overbodige gevoelige informatie. Verwijder eventuele bijlages zoals contracten die mee worden gestuurd.
  4. Plaats de nieuwe screenshot terug in de ticket

Hoe blur je informatie met ‘Greenshot’?

  1. Maak een screenshot en open de afbeelding in de beeldbewerker.
  2. Klik vervolgens op de knop ‘Maskeren’ en selecteer de informatie die je wilt blurren:
     Afbeelding met tekst, schermopname, software, Computerpictogram

Door AI gegenereerde inhoud is mogelijk onjuist.
  3. Daarna klik je bovenaan op kopiëren om de afbeelding te gebruiken.