FAQ
Situatie: Het scrollen van door weergaves kan soms lang duren. Door snel resultaten te vinden is het mogelijk om filters toe te passen op weergaven. ...
Wo, 13 Jul, 2022 om 10:23 AM
Situatie: Hoe kan ik een één keer al mijn loonstroken en jaaropgaves downloaden uit Profit? Actieplan: Dit kan helaas niet. Alle jaaropgaven en loo...
Ma, 15 Mrt, 2021 om 4:32 PM
Situatie: Een medewerker heeft een inkoopaanvraag voor een artikel gedaan. Deze is in de workflow goedgekeurd. De aanvraag is echter gedaan op kosten...
Ma, 15 Mrt, 2021 om 4:36 PM
Situatie: Een veld is uit een weergave verdwenen en ik weet niet waar het is? Actieplan: Wellicht is het veld verborgen. Als je op de titels klikt met ...
Wo, 25 Aug, 2021 om 4:43 PM
Probleem: Medewerker kan uren niet accorderen op een bepaalde dag. Oplossing: Medewerker krijgt onderstaande foutmelding bij het accorderen van bepaald...
Ma, 22 Nov, 2021 om 4:10 PM
Probleem: Bij het sluiten van de workflow-editor toont Profit zwarte plekken/balken op het scherm. Dit probleem speelt zich af in Profit 22 en is op vier v...
Wo, 11 Jan, 2023 om 8:46 PM
Probleem Je gebruikt Profit in de Citrix-applicatie. Profit opent normaal, maar na het openen van een venster (bijvoorbeeld workflow editor), verspringt d...
Wo, 19 Apr, 2023 om 3:15 PM
- Welk uitkomst verwacht de klant? - Welke acties voert de klant uit om tot die uitkomst te komen? - In welke stap van acties gaat het mis? - Wanneer was...
Do, 2 Nov, 2023 om 3:08 PM
Onderstaand voorbeeld is op basis van rapport: '_TW09 Abonnementsfactuur' van omgeving: O89530AA (Tapwacht) en komt voort uit ticket: 102787 Vo...
Vr, 2 Mei, 2025 om 3:27 PM
Het komt wel eens voor dat een klant gevoelige informatie doorstuurt in een ticket. Denk aan salaris informatie of teveel informatie over een medewerker (le...
Wo, 7 Mei, 2025 om 9:58 AM